SNART ÄR JAG VUXEN, NOT

2009-02-17 | 20:50:14
Woho! Gissa vems dag det är imorgon?  MIN!   Inte din, för det är jag som fyller 13. Ska bli sjukt roligt, vi kommer bjuda på tre olika sorters pajer, tårta och massor av kakor (vad annars? :-D).

Iallfall så har jag kommit fram till att jag måste njuta av min barndom sålänge den varar, vilket jag räknar med är några timmar! Hur ska jag göra för att vara barn sålänge det går då? Gå ut i 14 minus grader och göra snöänglar? Njee, tveksamt.   Men jag tror nog jag förblir barn ett tag till, orka bli vuxen liksom - jag har ju massor av saker att göra först som barn! (:

Från den ack så store och fruktade Josefin som imorgon får möta sin livs kärlek - Canon EOS 1000D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
.