SICK OF BEING SICK

2009-02-04 | 16:54:41
Uh, jag är förkyld! :[ Låter som en myrslok då jag pratar, horrible. Stackars alla i min omgivning som måste lyssna på mig jämt. Igår tror jag att jag hade låg feber nån timme, men det gick iallfall över.

Sedan är jag sjukt trött på mitt internet. Det tog typ en halv dag (någon minut) att ens få fram "Nytt inlägg" sidan.
Så därför underhåller jag mig med att spela Spindelharpan som då redan finns på datorn vilket är i stort sett det ända man kan köra utan att datorn hackar ihjäl sig. Skulle det funkat att ladda upp bilder skulle jag visa hur världsbäst jag är, not.

Underskatta inte Spindelharpan! :O

Kommentarer
Linnéa

Svar: Tack så jättemycket! :D Tyvärr har jag inte kvar de andra designerna, tyckte inte att det var så mycket att spara på ;)

2009-02-06 | 19:09:04
Bloggar på: http://justlikelinnea.blogg.se/
l i s a

SV: Hah, det var lustigt! :) Ja, alltså... jag lärde mig en massa även om jag har hållit på med foto i mer än ett halvår. Om du är nybörjare är den jättebra tycker jag :)

2009-02-06 | 19:13:03
Bloggar på: http://lisachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
.