HIDE AND SEEK

2009-02-06 | 20:41:23

Såg filmen för några dagar sedan då den gick på någon kanal. Egentligen sett den förut men då såg jag inte klart hela vilket jag gjorde nu, Shet, höll verkligen på att dö då jag såg den. Men jag är ju aningen känslig också och jag brukar tillbringa det mesta av tiden under en kudde eller något annat bra. Men, den är grymt bra iallfall! Fick endast 1 stjärna av någon tidning, 3 av en annan. Jag ger den en... 4:a  (: Å andra sidan är jag ingen läskig-film-fantast. Innan är jag helt laddad, men sedan ballar jag ur och tillbringar tiden med kära gamla kudden för ögonen och händerna för örorna. Ändå kan fantastiska jag uppfatta handligen av filmen. Komedier är helt klart något för mig.

Vad gillar ni för sorts genre på film? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
.