I'M ALIVE

2009-02-03 | 17:51:12
Hey, jag lever! Jag har varit utan internet, vilket jag ser som en stor tradegi. Jag har insett att internet är mitt liv, haha.
Nä, men jag är väldigt beroende av det just nu. Jag är inne varje dag och läser recensioner om objektiv and stuff till kameran. Sedan har jag ju det här, bloggen. Jag som planerat min "Från-0-till-lite-mer-koll" (renovering av bloggen), men de planerna lades på is under de 3 dagarna som förövrigt kändes som en evighet. Jaja, nu är jag tillbaka!
Men ifall det känns allmänt dött på min blogg under några dagar är troligen mitt internet knasigt igen...

Någon som gör gratis bloggdesign? Eller kodning?
Annars får jag väl göra en egen design antar jag, hur nu det ska gå till.

Btw, har en huvudvärk som klamrar sig fast i min hjärna. Nästa mål att uppfylla - Ta en alvedon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
.