FETTIS DAGEN

2009-02-24 | 16:39:50
Hoho! (: Idag är det då semmeldagen - fettisdagen! Själv så gillar jag inte semlor så värst, blir för mycket av allt (1 kg grädde, klick mandelmassa, stor vit bulle), men trots det brukar det slinka ned någon ändå. Nu ska vi iallfall till mormor och äta där. Ska bli mysigt, älskar allt hos dem! Landet, djur, maten (!), allt!  Sedan har de en massa skvallertidninga också, me like.

Apropå ingenting så fungerar mitt internet inte särskilt bra, så det var tappert av mig att klicka sig in här på bloggsidan!

Btw, måste gå nu för vi ska på en sväng till Elgiganten först och fråga dem lite om mitt tele-objektiv som inte kommit, och jag beställde det för snart 3 veckor sedan! Pffft  *__*

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
.